Palautuskäytäntö
Yleiskatsaus
Sorelilla tarjoamme 30 päivän palautusoikeuden siitä päivästä lähtien, kun olet vastaanottanut tilauksesi. 30 päivän jälkeen emme valitettavasti voi tarjota hyvitystä tai vaihtoa, ellei pakottavasta lainsäädännöstä muuta johdu.
Palautuksen hyväksymisen edellytyksenä on, että tuote on käyttämätön, samassa kunnossa kuin vastaanotettaessa ja alkuperäispakkauksessaan kaikkine tarvikkeineen.
Seuraavia tuotteita ei voida palauttaa:
– tuoretuotteet, kuten ruoka, kukat, lehdet ja aikakauslehdet
– intiimi- tai hygieniatuotteet
– vaaralliset aineet, syttyvät nesteet tai kaasut
– lahjakortit ja ladattavat ohjelmistot
– terveys- ja kauneustuotteet, joita ei voi hygieniasyistä myydä uudelleen
– alennustuotteet tai kampanjahintaiset tuotteet, jos palautusehdosta on erikseen ilmoitettu
Palautuksen käsittelyä varten tarvitset kuitin tai tilausvahvistuksen. Älä lähetä palautuksia suoraan valmistajalle.
Osittaiset hyvitykset
Osittainen hyvitys voidaan myöntää esimerkiksi seuraavissa tapauksissa:
– kirja tai painotuote osoittaa selkeitä käytön jälkiä
– ohjelmiston tai median sinetti on avattu
– tuote on vahingoittunut tai siitä puuttuu osia, eikä kyse ole meidän virheestämme
– tuote ei ole alkuperäisessä kunnossa asiakkaan käsittelyn vuoksi
Palautuksia, jotka tehdään yli 30 päivän kuluttua toimituksesta, emme pääsääntöisesti voi hyväksyä, ellei lainmukaisista oikeuksistasi muuta johdu.
Hyvitykset
Kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi, lähetämme sinulle vahvistuksen sähköpostitse.
Hyväksytyn palautuksen jälkeen summa palautetaan automaattisesti alkuperäiselle maksutavallesi. Huomioithan, että pankit ja kortinmyöntäjät voivat tarvita muutaman arkipäivän hyvityksen viimeistelemiseen.
Etkö ole saanut hyvitystä?
Tarkista ensin pankkitilisi ja ole tarvittaessa yhteydessä pankkiisi tai kortinmyöntäjääsi.
Jos tarvitset lisäapua, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@soreli.fi.
Vaihdot
Vaihdamme tuotteita ainoastaan, jos tuote on viallinen tai vahingoittunut saapuessaan.
Jos haluat vaihtaa tuotteen, ota ensin yhteyttä osoitteeseen info@soreli.fi, niin autamme sinua eteenpäin ja annamme tarkemmat ohjeet.
Lahjat ja palautukset
Jos tilaus oli merkitty lahjaksi ja toimitettiin suoraan sinulle, voit saada lahjakortin palautetun tuotteen arvosta.
Jos tuotetta ei ollut merkitty lahjaksi tai tilaus toimitettiin ensin lahjan antajalle, hyvitys maksetaan alkuperäiselle maksajalle.
Palautusosoite
Lähetä palautus (palautusilmoituksen jälkeen) osoitteeseen:
Alankomaat, Rotterdam
Walchersestraat 80A
3083NR
Huomioithan, että palautuskulut ovat asiakkaan vastuulla, emmekä hyvitä niitä.
Ota aina yhteyttä meihin ennen tuotteen palauttamista osoitteeseen info@soreli.fi, jotta voimme varmistaa, että palautus käsitellään oikein ja viivytyksettä.
Kalliimpien tuotteiden kohdalla suosittelemme seurantaan perustuvaa toimitusta tai lähetysvakuutusta. Ilman toimitustodistusta emme voi taata, että olemme vastaanottaneet palautuksesi.
Apua
Onko sinulla kysyttävää palautuskäytännöstämme tai omasta tilauksestasi?
Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@soreli.fi – autamme sinua mielellämme.



